Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefon zakoupen 8.6.2013
Mnou 4reklamovaný telefon...
1. 8.10.2013 z důvodu výpadku připojení k netu,s při slabší baterii nenačítá sms..provedena oprava zařízení výměna baterie
2. 16.10.2013 při volání mne druhá strana neslyší...provedena oprava vadného komponentu mikrofonu
3. 2.6.2014 mobil nereaguje na nabíječku,samovolné restartování...
provedena oprava výměnou nabíjecího konektoru a baterie.
4. 10.6.2015 nereaguje na nabíječku,při 50% se vypne po zapnutí ukazuje 10% nafouklá baterie...
provedena oprava výměna vadného komponentu nabíjecího konektoru a baterie...
požadavek na odstoupení od kupní smlouvy napsán do reklamačního protokolu...vjádření po 28dnech...
Cituji...
V současné době jste reklamoval celkem počtrvté,nicméně tři reklamace se týkaly mob.tlf.zbývající se týkala příslušenství,které bylo součástí prodejního balení.Byt je příslušenství součástí balení nelze z jeho reklamací dovozovat možnost odsoupení od smlouvy jako celku nebot k celkové hodnotě je jeho hodnota marginální...
Doporučení...doporučujem vám omezit instalace aplikací třetích stran které mohou ovlivnit funkce a vlastnosti přístroje...
V současnosti tedy nelze vaši žádosti vyhovět jelikož nebyly dodrženy zákonem dané podmínky pro řádné odstoupení...
Samsung GALAXY s III Mini NFC Black i8910
Požaduji odstoupení od kupní smlouvy neb z důvodu několika reklamací trvajících cca 28dní nemohu využívat řádně zakoupené zboží načež při doporučení prodejny je takové doporučení nepoužívat aplikace třetích stran,což je dle mého každá aplikace...tudíž tlf prakticky ztrácí svůj účel.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy z důvodu výskytu většího počtu vad. O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Za opravu lze považovat i výměnu součástky či příslušenství věci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Stížnost znovu otevíráme, neboť jsme dnes od společnosti obdrželi vyjádření ke stížnosti, které ve zkrácené verzi následně zveřejňujeme:
Bohužel reklamace byla zákazníkovi zamítnuta z důvodu 3x různé hw závady, jednou byla provedena pouze výměna baterie, na kterou nelze odstoupit.
Z mého pohledu nedošlo k naplnění zákonem daných podmínek pro řádné odstoupení od ks. Z toho důvodu došlo k zamítnutí. Viz protokol Britexu 3180959.
Nároky z vadného plnění se vztahují k zakoupenému zboží jako celku. Není tedy podstatné, zda se vada projevila na věci samotné nebo na jejím příslušenství (bylo-li toto příslušenství společně s věcí dodáno jako celek). Jak již bylo zmíněno výše, pokud se na zboží vyskytnou postupně čtyři různé odstranitelné vady, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
jelikož mám vše doložené papíry ze servisu budu rád pokud kauza bude pokračovat...
přece pokud si koupím auto,a vymění mi motor který má menší hodnotu než vozidlo celé tak mi to bude taky zamítnuto,děkuji za Vaší podporu
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Jelikož se ani mne společnost nevyjádřila nevím jak dál nakládat s reklamací,
Společnost bohužel již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním soudním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.