Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V pondělí 18.09.2023 jste převzali zásilku, která mi měla být doručena do Z boxu. Píšete, že dourčujete do 24 hodin. Při výběru výdejního místa byl Z box nejlepší volbou, v popisu stálo že je prázdný a že výdej bude nejrychlejší. Dnes je středa 20.09.2023 a na lince mi bylo řečeno, že objednávka přijde do pátku 22.09.2023. Prý byl Z box plný. To samé se týká i mé druhé objednávky. Nevím proč jsem si měl zboží nechat doručit do Z boxu, když je ve skutečnosti plný. Na zboží spěchám a rád bych si připlatil za rychlejší doručení. Ve finále budu na zboží čekat týden. Ondřej Kovács
Hokejové karty z e-shopu marasportscards.cz a z e-shopu hokejkarty.cz
Možnost si připlatit za expresní doručení v případě dlouhé čekací doby doručení.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, Ondřeji, při objednávce by se vám měla ukazovat aktuální kapacitu boxů, je ovšem pravděpodobné, že se stav do chvíle, kdy bude u boxu řidič, změní. Může se stát, že si mezitím někteří zákazníci své zásilky vyzvednout, nebo naopak mohou zákazníci přes Z-BOX zásilky podat a tím kapacitu zaplnit. V případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, měl by proběhnou opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Věříme, že všechno proběhne, jak má, a zásilky budete mít co nejdříve u sebe. Nikča, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.