Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
DNES 21.9.2023 - 09:49:11
mi byla v prodejně PENNY Vršovická, Praha 10 naúčtovaná částka 100 Kč (PŘEPR.PIVO) . Pivo jsem ale nekupovala .
Po kontrole účtenky jsem se k pokladně ihned vrátila, 100 Kč bylo obratem vráceno.
ALe - bez jakéhokoliv potvrzení. Navíc po převážení jablek a hroznů jsem doma zjistila, že váha neodpovídá. Jablka 0,706kg - doma 0.67kg, hrozny 0.816kg - doma 0.75kg
Celkem tedy o 3.203 Kč více.
V
Nákup dne 21.9.2023 ČAS:09:49:11
Aby se účtovalo jen to, co je nakoupeno,
aby byly v prodejně váhy, (možna jsou),
aby u pokladny se vážilo jen to, co je nakoupeno bez doteku váhy rukou,
aby bylo uklizeno i před prodejnou,
aby účtenky byly srozumitené, jako v jiných prodejnách,
např. základní cena zlevněného ovoce, zeleniny se na účtence vůbec neobjeví...!!!
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží tedy na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
O vzniklé situaci může spotřebitel informovat i společnost skrze kontaktní formulář zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Spotřebitelka nás informovala, že byl její problém vyřešen. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.