Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Autobusová linka 333 ze sídliště Krč do Zvole 21. září asi ve 14:15. Řidič mi neotevřel dveře, abych nastoupil do autobusu, musel jsem na dveře zaklepat a on otevřel dveře a měl velmi nepříjemný přístup ke mně.. Pak jsem chtěl vystoupit z autobusové zastávky Tempo a mnohokrát jsem zmáčkl tlačítko stop a také mu zavolal. Ale neotevřel dveře. Řidič byl velmi špatný. Možná mě diskriminuje, protože jsem Vietnamec.
Autobusová linka 333 ze sídliště Krč do Zvole 21. září asi ve 14:15
Chci, aby měl lepší postoj k cestujícím a hlavně k ženám. Budeme vděční, pokud bude jeho přístup lepší. Dekujeme
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
V souladu s ustanovením § 2 odst. 3 zákona 198/2009 Sb., antidiskriminační zákon, se přímou diskriminací rozumí takové jednání, včetně opomenutí, kdy se s jednou osobou zachází méně příznivě, než se zachází nebo zacházelo nebo by se zacházelo s jinou osobou ve srovnatelné situaci, a to z důvodu rasy, etnického původu, národnosti, pohlaví, sexuální orientace, věku, zdravotního postižení, náboženského vyznání, víry či světového názoru.
Nepřímou diskriminací se v souladu s ustanovením § 3 odst. 1 téhož zákona rozumí takové jednání nebo opomenutí, kdy na základě zdánlivě neutrálního ustanovení, kritéria nebo praxe je z některého z důvodů uvedených v § 2 odst. 3 osoba znevýhodněna oproti ostatním. Nepřímou diskriminací není, pokud toto ustanovení, kritérium nebo praxe je objektivně odůvodněno legitimním cílem a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné.
V případě, že má spotřebitel podezření, že bylo jednání zaměstnance záměrné vůči jeho osobě, může se obrátit na nadřízené zaměstnance.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725
- emailem na info@arriva.cz
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.