Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Já jsem v záznamu společnosti SOLUS, kvůli tomu ze v roce 2010 zaplatila Dluh!!!!! 5 let nic o tom nevěděla, nedostala žádnou zprávu o tom ze mám dluh....jak je to ze jsem v záznamu ????? Zjistila jsem náhodou, kdy mne zamítli hypotéku.............
Vymazání z reestru
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme spotřebiteli odvolat svolení se zveřejněním osobních údajů vůči společnosti, která jej nechala do rejstříku dlužníků zapsat, a společnost SOLUS zažádat o výmaz z rejstříku. Pokud by společnost nechtěla spotřebiteli vyhovět, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy. Úřad může současně správci nebo zpracovateli těchto údajů vedle opatření k nápravě uložit i pokutu, a to až do výše pěti milionů korun. U soudu lze rovněž uplatnit nárok na ochranu osobnosti.
Dobrý den, paní Filimonová,
jakmile u nás uhradíte veškeré dlužné částky, pošleme informaci SOLUSu, že se tak stalo. Společnost SOLUS záznam uchovává po dobu 1 roku.
Kateřina Drymlová, Péče o zákazníky
Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost proto uzavíráme.