Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#7042Dluh

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2015, před 10 lety

Daria Filimonova

Znění stížnosti

Já jsem v záznamu společnosti SOLUS, kvůli tomu ze v roce 2010 zaplatila Dluh!!!!! 5 let nic o tom nevěděla, nedostala žádnou zprávu o tom ze mám dluh....jak je to ze jsem v záznamu ????? Zjistila jsem náhodou, kdy mne zamítli hypotéku.............


Požadované řešení

Vymazání z reestru


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 15:20, před 10 lety

V tomto případě doporučujeme spotřebiteli odvolat svolení se zveřejněním osobních údajů vůči společnosti, která jej nechala do rejstříku dlužníků zapsat, a společnost SOLUS zažádat o výmaz z rejstříku. Pokud by společnost nechtěla spotřebiteli vyhovět, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy. Úřad může současně správci nebo zpracovateli těchto údajů vedle opatření k nápravě uložit i pokutu, a to až do výše pěti milionů korun. U soudu lze rovněž uplatnit nárok na ochranu osobnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.6.2015 20:48, před 10 lety

Dobrý den, paní Filimonová,
jakmile u nás uhradíte veškeré dlužné částky, pošleme informaci SOLUSu, že se tak stalo. Společnost SOLUS záznam uchovává po dobu 1 roku.
Kateřina Drymlová, Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2015 13:49, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitelka k případu již delší dobu nevyjádřila, žádáme ji o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.8.2015 16:15, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnost se k případu vyjádřit, celou stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.