Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#70423Odmítnutí pojistného plnění

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
21.09.2023, před rokem

Ivana Pokorná

Znění stížnosti

Dobrý den,
podstoupila jsem operaci TEP levého kolene. Jelikož mám u GENERALI ČESKÁ POJIŠŤOVNA sjednané pojištění denní dávky pro pracovní neschopnost, nahlásila jsem pojistnou událost. Přišla mi zamítavá odpověď s tím, že jsem podepsala výluku na léčbu levého kolene. Napsala jsem odvolání, že já se sice léčím po operaci levého kolene, ale nikoli měkkých částí. V protinávrhu pojistitele jsem totiž podepsala výluku tohoto znění, cituji: POJISTNÁ OCHRANA U DOPLŇKOVÉHO NEMOCENSKÉHO POJIŠTĚNÍ SE NEVZTAHUJE NA LÉČBU LEVÉHO MĚKKÉHO KOLENE U POJIŠTĚNÉ OSOBY POKORNÁ IVANA" Po několika týdnech mi přišlo odmítnutí pojistného plnění s tím, že z doložené zprávy vyplývá, že byla pracovní neschopnost pro diagnózu gonartroza, což vůbec není pravda. Má neschopenka číslo diagnózy žádné nemá a má první pooperační návštěva u ortopeda má diagnózu Z966 - přítomnost ortopedických implantátů.
Ve výluce nejsou uvedeny žádné podmíněně spojitosti,jako například: jakým následkem k dané operaci došlo, nýbrž jen tato věta, viz výše.
Proto toto jednání považuji za odepření pojistného plnění v souladu s platnými právními normami a žádám znovu o objektivní přešetření případu, jinak se budu nucena obrátit na ombudsmana České asociace pojišťoven nebo Českou obchodní inspekci.

Děkuji předem za ochotu o objektivní znovuotevření.
S pozdravem,
Pokorná


Produkt

Variabilní životní pojištění


Požadované řešení

Spravedlivé a objektivní znovuposouzení pojistné události a schválení pojistného plnění!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2023 12:48, před rokem

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje.

V zamítnutí pojistného plnění by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje.

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu. K tomu by mělo být možné využít také formulář ne webu pojišťovny: https://www.generaliceska.cz/podnety. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

V případě životního pojištění mají spotřebitelé možnost řešit spor mimosoudně před finančním arbitrem. U neživotního pojištění se spotřebitelé mohou obracet na Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú. nebo Českou obchodní inspekcí. V případě pojistných smluv uzavřených on-line mají spotřebitelé možnost využít platformu Online Dispute Resolution.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 15:12, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:17, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 16:50, před 11 měsíci

Spotřebitelka nám zaslala po uzavření stížnosti následující vyjádření:
"Stížnost byla nakonec pojišťovnou vyřešena kladně. Došlo k plnění pojistné události, čili vyplácení denní dávky při pracovní neschopnosti.
Děkuji za spolupráci, Pokorná Ivana"

Stížnost vzhledem k výše uvedenému nově uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.