Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Vzdy jezdim autobusem domu a vsimam si ,ze 603 vzdy dostava kloubove autobusy,coz nevim proc ,jelikoz 603 jezdi tak 5 lidi,myslim si ,ze by se kloubove autobusy mely davat autobusum kterymi jezdi hodne lidi (napr.601,606 atd.).Take 603 jezdi kazdych 10 minut coz nevim proc,jenom se plytva benzinem protoze jak uz jsem rikala jezdi tim hodne malo lidi.
Dale :Nevim proc vubec jezdi 604,jelikoz tim jezdi par lidi a jezdi 1x/h.
606 vetsinou jezdi hodne lidi,takze nechapu proc dostavaji maly autobus.Autobusy 606 jsou vzdy preplnene a neda se tam pomalu ani nastoupit.
601 ma skoro vzdy zpozdeni(jako skoro vsechny autobusy ,ktere jsem zminila).Vcera jsem s kamaradkou cekala na 601 a mela 10 minut zpozdeni.Opet nechapu proc 601 vetsinou nedostava kloubovy autobus,jelikoz tim jezdi take hodne lidi.
zpozdeni,kloubove autobusy
prestante davat 603 kloubove autobusy a misto toho je davejte 606
|
Tweet |
Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.