Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, vcera jsem byl v kauflandu a nakupoval jsem pivo v plechu zlatopramen 11...cena v akci 13.90....po naskenovani cena 19.90..sel jsem na informace.Pani se sla podivat a vratila mi rozdil. Ze se omlouvá, ze spatna cenovka.Takze zbytecne zdrzovani.. Kdyby to bylo poprve, tak nereknu nic. Ale tohle se tam deje porad. Člověk si pak radeji zbozi v akci nekoupi, protoze by se akorat zdrzoval na informacích.A nejsem sam. Pak to pusobi, ze to kaufland schválně a doufa, ze si toho zakaznik nevsimne... Coz se mi bohuzel uz nekolikrat stalo. A dnes? Manzelka sla koupit zase zlatopramen 11...a co myslite? Zase spatna cenovka... Zase zdrzovani na infu...opet vyplacen rozdil... Za hodinu jsem sel to same pivo koupit ja... A co myslite? Zase špatná cenovka.. Ale pivo uz bylo za plnou cenu!!!! Jak je to mozne? Ze za hodinu tam daji jinou cenu?
Dalsi vec... Chovani zamestnancu?!!!Arogantni, nevychovanj... Jeden tam vede elekt. paletak mezi lidmi, ze je malem prejede, neřekne ani zdovolenim, proste jede hlava nehlava... Další doplnuje zboží a na cele kolo rve"do pice, ja se na to vyseru atd!!!! Tohle fskt nepusobi dobre.Tenhle kaufland mam bohuzel nejbliz, takze tam chodim... Ale v jiných kauflandech to je o nicem jinem.
Melo by s tim neco delat!!!!
Je to nejhorší kaufland.
A samkobsluzne pokladny? Hruza... Ma to byt rychle odbaveni...ale?prodavakca nikde,protoze je tam sama.. A jde vrátit kosiky. Je to normalni? Klidne tam cekate i 10minut!!!!Jedna se o kaufland grmelova v Ostravě Mariánskych horach. Je to tam opravdu hruza!!!! Ale jsou tam i zaměstnanci,kteří jsou uplne v pohode, ale tech je tam opravdu malo.
Takze hezky den, mi ho bohužel skoro vzdy zkazi prave kaufland Grmelova.
Řešení? Konečně správně carove kody na zbozi v akci a ve slevě, at clovek nemusí travit cas na infu. Dale poucit zamestnance, jak se maji chovat a predevsim poucit a bezpecnosti práce s paletakem mezi lidmi!!!!!
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.