Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
27.4.2015 jsem si zakoupila prostřdnictvím e shopu Slevona povlečení. Zboží neodpovídala materiálu ani barvou a proto jsem ho po telefonické domluvě s panen Kadlecem 5.5.2015 vrátila a žádala vrácení peněz.Tyto mě do dnešního dne nepřišly.Několikrát jsem to urgovala jak e mailem tak telefonicky,ale p. Kadlec jen sliboval,že peníze na účet pošle.Poslední dobou se tam už nemůžu ani dovolat.Včera jsem zaslala stížnost na čoi.
Povlečení-byl objednán krep,přišla bavlna a nelíbila se mi barva
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud věc nemá deklarované nebo sjednané vlastnosti, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.
Společnost byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.