Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes jsem navštívila Vaši pobočku v Uherském Brodě a chybí základní sortiment v 9.30 jako je kuře, vepřová panenka, nemluvě o banánech, která sice byly ale s prominutím černé, hnusné.
Připadá mi, že je to novou paní manažerkou p. Soukeníkovou, která byla vždy neschopná co by zástupkyně a chovala se jak k zákazníkům tak k zaměstnancům naprosto neprofesionálně.
Řešení je v tomto případě naprosto jednoduché, okamžitá změna vedení obchodu.
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Pokud by se jednalo o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://u-nas.albert.cz/kontakt-prodejny.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.