Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
21.3. 2015 jsme kupovali dámskou rekreační obuv. Po dvou měsících se obuv rozbila, byla prasklá podešev na obou botách. Nejdříve po zamítnutí reklamace z důvodu, že nám nemohou vrátit peníze, pouze novou stejnou obuv, jsme se rozhodli, že tedy novou stejnou obuv OPĚT vyzkoušíme. Dnes, t.j. 19.6. jsme byli v prodejně v Sokolově, kde nejdříve paní vedoucí (odborně proškolený pracovník) prohlásila, že NEVÍ, jak má v tomto případě pokračovat. Po dlouhém telefonickém rozhovoru s jinou pracovnicí nám NOVÉ boty stejného druhu vydala, ovšem jen se zkrácenou záruční dobou, že prý nemáme nárok na celé 2 roky. Je to správné? Reklamovali jsme obuv, byla vyměněna za novou a záruční doba běží od první koupi, tedy od března 2015. To mi opravdu nepřipadá správné. Jak to tedy je?
dámská rekreační obuv, 1 712751 3/38, cena Kč 699,-
chci záruční dobu 2 roky na NOVOU obuv od datumu výměny za poškozenou
|
Tweet |
Na vyměněnou věc či součástku neběží nová 24měsíční záruka, jak tomu bylo dříve. Zákon již neobsahuje pravidlo nově počítané 24měsíční lhůty pro uplatnění práv z vad na vyměněné věci či součásti.
Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.