Společnost


DEICHMANN-OBUV s.r.o.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#7044Reklamace a zkrácená záruční doba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2015, před 10 lety

Jana Schambergerová

Znění stížnosti

21.3. 2015 jsme kupovali dámskou rekreační obuv. Po dvou měsících se obuv rozbila, byla prasklá podešev na obou botách. Nejdříve po zamítnutí reklamace z důvodu, že nám nemohou vrátit peníze, pouze novou stejnou obuv, jsme se rozhodli, že tedy novou stejnou obuv OPĚT vyzkoušíme. Dnes, t.j. 19.6. jsme byli v prodejně v Sokolově, kde nejdříve paní vedoucí (odborně proškolený pracovník) prohlásila, že NEVÍ, jak má v tomto případě pokračovat. Po dlouhém telefonickém rozhovoru s jinou pracovnicí nám NOVÉ boty stejného druhu vydala, ovšem jen se zkrácenou záruční dobou, že prý nemáme nárok na celé 2 roky. Je to správné? Reklamovali jsme obuv, byla vyměněna za novou a záruční doba běží od první koupi, tedy od března 2015. To mi opravdu nepřipadá správné. Jak to tedy je?


Produkt

dámská rekreační obuv, 1 712751 3/38, cena Kč 699,-


Požadované řešení

chci záruční dobu 2 roky na NOVOU obuv od datumu výměny za poškozenou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 14:52, před 10 lety

Na vyměněnou věc či součástku neběží nová 24měsíční záruka, jak tomu bylo dříve. Zákon již neobsahuje pravidlo nově počítané 24měsíční lhůty pro uplatnění práv z vad na vyměněné věci či součásti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2015 13:17, před 9 lety

Společnost DEICHMANN-OBUV s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, jež je založena na principu dobrovolnosti.
Z výše uvedeného důvodu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.