Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#70441Ukrácená doba k vyzvednutí, absurdní nabídka služby, problém s vydáním balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2023, před rokem

Vlasta Triebová

Znění stížnosti

Od společnosti Zásilkovna jsem do mailu i aplikaci obdržela klasickou informaci k vyzvednutí... Zásilku si prosím vyzvedněte nejpozději do 14.9. 23:59.
Zprávu zaslali 13.9. v 10:20, na vyzvednutí jsem měla čas do druhého dne.
Krátce před devátou hodinou večerní jsem dostala ale pokyn k odběru balíčku již jen do konce téhož dne, nebo bude zásilka vrácená zpět -
"Prosíme, vyzvedněte si ji nejpozději dnes do 23:59. V opačném případě bude vrácena zpět odesilateli."
Měla jsem problém se svou platební kartou, a potřebovala jsem uhradit zásilku někým jiným. Musela jsem tedy ještě narychlo večer zajišťovat platbu.
Nechtěla jsem platit online, proto jsem tuto zásilku zadávala na dobírku. Což znamená s příplatkem 30 Kč. Nemohla jsem totiž použít svou platební kartu jinak než v terminále.... Ten den ale zjistila výborný paradox, že musím uhradit tuto zásilku stejně online - přes aplikaci zásilkovna. Marně jsem se domnívala, že v alzaboxu budu moc kartu vložit do jejich plateního terminálu. Nic. Musela jsem tedy hledat řešení a počítala jsem s tím, že mám na řešení 2 dny!
Dobře, urychleně jsem si zajistila platbu ještě ten večer. Ale to nebyl konec všeho neštěstí. Aplikace mi potvrzovala úhradu. Skvělý, vydala jsem se do alzaboxu - asi cca 20 minut po platbě mi tenhle úžasný stroj nechctěl vydat balíček. Čekala jsem tam dalších 10 minut a zadávala kód zásilky. NIC. Větší marnost nechcete zažívat. Bylo po desáté večer. Protože jsem vyložila už takové úsilí na toto mizerné vyzvednutí, dorazila jsem ještě jednou 15 minut před půlnocí vyzvednout můj balíček. Konečně, box se zeleným panáčkem se rozhodl mi balíček vydat!

Toto je asi můj nejabsurdnější zážitek s touto službou. Alzabox už nebudu užívat nikdy více.


Produkt

Stížnost k zásilce ***


Požadované řešení

Za špatnou úroveň poskytnuté služby bych požadovala minimálně vrácení peněz za dodání.

Náprava -
(Neexistuje, aby se) doba na vyzvednutí "zničeho nic" zkrátila a zákazník o tom byl ještě k tomu takto informován na poslední chvíli!
Pokud je dobírka hrazená online, v aplikaci zásilkovna, nejsou za tuto službu účtované další poplatky!
Lepší přenos informací o úhradě zásilky do použitých alzaboxů!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2023 14:01, před rokem

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2023 15:16, před rokem

Dobrý den, Vlasto, mrzí nás, že máte takovou zkušenost. Vyzvedávání zásilek z boxu by mělo fungovat rychle a jednoduše, technika však občas dokáže člověka pěkně pozlobit. Chápeme vaše rozhořčení, obzvlášť pokud se to takto nahromadilo. Na vyzvednutí zásilky z AlzaBoxu byste měla mít jeden den. Moc se omlouváme, pokud vám přišla SMS, podle níž byla úložní doba zkrácena. Co se týče dobírky, lze ji uhradit přes naši aplikaci, terminál slouží pouze pro zákazníky Alzy (https://www.zasilkovna.cz/alzabox). Poplatek za dobírku je potřeba jej uhradit v případě, že platíte za objednané zboží až před převzetím. Objednávku můžete zaplatit odesílateli předem při objednávce. Pokud si objednáte doručení na adresu nebo do výdejního místa, budete moct dobírku uhradit hotově či kartou. Nikča, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2023 11:02, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2023 14:18, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.