Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#70446Újma na majetku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2023, před rokem

Michaela Jourová

Znění stížnosti

Dnes 22.9.2023 dorucoval kurýr balík na adresu (Kunín u Nového Jičína). Po příjezdu domu jsem zjistila, že kurýr zničil bránu a poškrábal auto, které stálo za branou. Také byla vyhozená hlína z květináče. Brána byla celá nakřivo, následně díky větru spadla. Kurýr se nemá k tomu tento čin vyřešit. Na centrálu se nedá dovolat, nemají žádné číslo, pouze přes virtuálního agenta, který nechápe můj požadavek. Poslala jsem stížnost přes jejich formulář.


Požadované řešení

Zaplacení škody


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2023 14:38, před rokem

Jestliže byla spotřebiteli zaměstnancem společnosti způsobena škoda, může ji spotřebitel požadovat po společnosti PPL CZ s.r.o. Dle § 2910 občanského zákoníku platí, že škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích dle § 2951 občanského zákoníku.

Spotřebitel v tomto případě však bude muset prokázat, že škoda vznikla jednáním zaměstnance společnosti (např. pomocí kamerového záznamu, svědků atd.).

Spotřebiteli doporučujeme se v tomto případě obrátit i na Policii ČR, která by mohla celou situaci prošetřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2023 12:10, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.