Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 22.9.2023 dorucoval kurýr balík na adresu (Kunín u Nového Jičína). Po příjezdu domu jsem zjistila, že kurýr zničil bránu a poškrábal auto, které stálo za branou. Také byla vyhozená hlína z květináče. Brána byla celá nakřivo, následně díky větru spadla. Kurýr se nemá k tomu tento čin vyřešit. Na centrálu se nedá dovolat, nemají žádné číslo, pouze přes virtuálního agenta, který nechápe můj požadavek. Poslala jsem stížnost přes jejich formulář.
Zaplacení škody
|
Tweet |
Jestliže byla spotřebiteli zaměstnancem společnosti způsobena škoda, může ji spotřebitel požadovat po společnosti PPL CZ s.r.o. Dle § 2910 občanského zákoníku platí, že škůdce, který vlastním zaviněním poruší povinnost stanovenou zákonem a zasáhne tak do absolutního práva poškozeného, nahradí poškozenému, co tím způsobil. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích dle § 2951 občanského zákoníku.
Spotřebitel v tomto případě však bude muset prokázat, že škoda vznikla jednáním zaměstnance společnosti (např. pomocí kamerového záznamu, svědků atd.).
Spotřebiteli doporučujeme se v tomto případě obrátit i na Policii ČR, která by mohla celou situaci prošetřit.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.