Počet nahlášených stížností: | 25 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Společnosti starnet jsem několikrát během měsíců květen - září psal o tom, že internet nefunguje jak má, ze začátku mi tvrdili jak na tom pracují a stále nic.
Dále mi tvrdili, že "tenhle týden to bude opraveno" což se samozřejmě nestalo a situace se opakovala takhle 4x, pokaždé od sprna minimálně 2x za měsíc to už opravuji a stále nic.
Internet nefunguje, prakticky služby jsou omezeny tak, že jde tak 30 minut a potom nic, latence a vše vyskočí do neskutečných hodnot a nic se neděje, žádne opravy nic.
Žádal jsem je alespoň o kompenzaci za služby, na to nikdy nereagovali.
Tento týden mi tvrdí, že vysílač je vysoko a potřebují k němu plošinu, že prý je obtížné plošinu sehnat a samozřejmě jsem se to dozvěděl až když jsem se jim ozval.
Zajímá mě, jestli mám nárok na kompenzaci a jak dlouho bude trvat jejich takzvaná oprava, kterou provádí mimo jiné od minulého roku s tím, že to budou "upgradovat" a jednoduše dokud se to nerozbilo, tak to šlapalo.
Internet
Opravu v co nejrychlejší době (ideálně do konce měsíce) a kompenzaci za nefuknční služby (upozorňuji, jedná se o nefunkční internet od Května) - stačí třeba měsíc gratis..
|
Tweet |
Pokud kvalita služby neodpovídá objednávce, je vhodné uplatnit reklamaci.
V obchodních podmínkách společnosti STARNET, s.r.o. (dostupných zde: https://www.starnet.cz/download/VOP_starnet.pdf) je uvedeno následující:
"Zákazník je oprávněn reklamovat rozsah, kvalitu či zúčtovanou cenu služeb písemně formou písemné listinné zásilky doručené na adresu sídla poskytovatele nebo osobně v provozovně poskytovatele či na emailovou adresu reklamace@netportal.cz s uvedením autorizačního kódu. Reklamaci na poskytnutou službu je zákazník, který je koncovým zákazníkem, popřípadě zákazník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne vadného poskytnutí služby, jinak právo zanikne."
"Poskytovatel je povinen vyřídit uplatněnou reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem."
"V případě oprávněné reklamace vyúčtování ceny služby nebo vadného poskytnutí služeb z důvodu závady technického nebo provozního charakteru na straně poskytovatele, poskytne poskytovatel zákazníkovi slevu v rozsahu uznaném reklamací. Na takto vyčíslenou kompenzaci bude zákazníkovi vystaven opravný daňový doklad a kompenzace poskytnuta ve lhůtě 30 dnů od vyřízení reklamace způsobem dohodnutým se zákazníkem. Zákazník je oprávněn požadovat plnění reklamace buď formou zaslání odpovídajícího finančního plnění, nebo zápočtem příslušné výše kompenzace proti vyúčtování služby následujícího období."
"Nahlášení poruchy skrze elektronickou komunikaci bez uvedení autorizačního kódu zákazníka, na jiný než email uvedený výše či telefonicky bude považováno za podnět ke zlepšení služby, nikoli za reklamaci ve smyslu výše uvedených článků."
Více informací k reklamaci u společnosti STARNET, s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.starnet.cz/reklamace/.
Nevyhoví-li STARNET, s.r.o. reklamaci, je zákazník oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100 Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.