Společnost


Business Aggregator, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70461Odstúpenie od zmluvy a storno prip. dobropis faktúry

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.09.2023, před rokem

Anna Fekiačová

Znění stížnosti

Zmluva uzavreta vraj telefonicky bez dodatocneho pisomneho precitania a podpisu ze závazna a ihned faktura na cely rok splatna 14 dni. Ponuky upne neadekvatne na maloobchod , vačsiniu sluzby a po 5 hodinach neotvoritelne, bez nejakeho hesla ktore som nedostala.Po upominani o zaplateni faktury po 14 dnoch som sa dozvedela ked som im taktiez telefonicky dala vypoved a nasledne aj pisomne emaliom ako to robia oni nic nie platne ze zrusit do 2 dni sa len da. Ziadnu zmluvu som nepodpisala ani neralizovala ani nemienim . Stale sa mi vyhrazaju exekuciou


Produkt

Dopyty a ponuky su vhodne iba pre velke vyrobne podniky alebo remeselnikov co vykonavaju sluzby nie pre micke kamenne obchody, keby som mohla aspon jednu jedinu zakazku realizovat a zarobila by som na nej aspom 500 eur nbrania by som sa zaplatit im tych 200 eur. ale ked sa na tom neda zarobit nie je ani zaco platit je to nefer sluzba


Požadované řešení

Odstupenie od zmluvy , storno fa alebo dobropis. Ako som im povedala som ochotna zaplatit 20 EUR za mesiac co mi chodili ponuky aj ked sa nedali vyuzit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 07:41, před rokem

Z popisu si nejsme jisti, zda se jedná o spotřebitele. S ohledem na fungování naší služby to však budeme předpokládat.

Podle novely občanského zákoníku platí, že nabídku učiněnou během hovoru podnikatel potvrdí spotřebiteli bez zbytečného odkladu v textové podobě (§ 1825). Spotřebitel je nabídkou vázán až poté, co projeví svůj souhlas elektronicky nebo podpisem potvrzení nabídky na listině.

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů. Toto právo však není absolutní.

Dle § 1837 písm. a) zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, jestliže byly v plném rozsahu poskytnuty. V případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy.

Pokud by již uplynula zákonná lhůta pro odstoupení od smlouvy, bylo by možné smlouvu vypovědět, čímž začne běžet výpovědní lhůta. V této lhůtě si musí obě strany plnit i nadále (spotřebitel platit, podnikatel nabízet poptávky), avšak po jejím uplynutí závazek zanikne. Délka této lhůty i její počátek bude patrně ve smlouvě.

Výpověď je možné zaslat písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adresu sídla společnosti: Business Aggregator, s.r.o., Sluneční náměstí 2583/11, 15800 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese sídla společnosti. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující vypovězení smlouvy uschoval.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 15:25, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:34, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.