Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7048Prachy za nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2015, před 10 lety

Radomír Polák

Znění stížnosti

Jelikož pracuji v cizině,nechávám si veškerou poštu ukládat na místní poště ( odbirka ). Dne 19.06.2015 jsem ihned po návratu jako vždy vyzvedl poštu. Koukám ,nějaký plochý paklik,otevřu a žasnu! Nahradní břity k nějakému fejkovému holitku! Ale take dopis (upomínka)na 208 kč,za strojek ,který jsem nikdy neviděl ,pochopitelně s penalizaci ! Tak nyni přemyšlím co udělat. mám tady kontakt p.o.box 18 ,120 00 Praha a p.o.box 1620 AB Hoorn,the Netherlands. Komu z nich balíček odeslat a jak se jich vlastně zbavit? Roky používám strojek elektrický,a kdybych už chtěl manuální,tak za ty prachy mám značkový od Gilette a ne nějaký odlitek ze staré petky! Tak co dál?!


Produkt

Břity Good Shave (Shaving made easy)


Požadované řešení

Chci dodané břity vrátit odesilateli spolu z upominkou za zboži,které jsem neobdržel a důrazně žádám,aby na mne firma Westerfield Int. A G,dále již žádné pokusy o zasíláni nezkoušela!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.6.2015 12:19, před 10 lety

Pokud by se jednalo o neobjednané plnění, spotřebitel za takové zboží nemusí platit, ani jej nemusí vracet.

Pokud však byla zásilka spotřebiteli zaslána na základě telefonické nabídky společnosti,tak lze od takovéto smlouvy uzavřené na dálku odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.

V rámci předběžné opatrnosti doporučujeme spotřebiteli zaslat nejlépe doporučeně oznámení o tom, že si nepřeje zasílat žádné další zásilky, společně se zbožím, na adresu společnosti (Westerfield Int. AG, PO Box 18, 120 00 Praha 2). Zásilku je žádoucí zaslat s dodejkou a uschovat si kopii. Dle zkušenosti spotřebitelů je téměř nemožné se do společnosti dovolat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2015 16:31, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.