Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Peeny Karlovina Pardubice.V tomto marketu není možné si nakoupit pomalu žádné zboží, regály neustále zejí prázdnotou.Staré a špinavé nákupní koše do kterých se šťítíte dát si alespoň to co se Vám podaří nakoupit.Neustále rozházené akční zboží po celém marketu.Shnilé zapáchající brambory.Market vede mladý kolektiv, který zjevně nestíhá a nemá ani žádné zkušenosti.Bohužel je již nespočet zákazníků,kteří jsou nespokojení a raději si jdou nakoupit do vedlejšího marketu kde mají vše a i příjemný kolektiv.
Uspořádat prodejnu dát nové nákupní koše a vyměnit celý tým zaměstnanců za také co mají zkušnosti.
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Pokud by se jednalo o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://www.penny.cz/kontakty.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.