Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70484Extrémně dlouhé čekání na box

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2023, před rokem

Anežka Růžková

Znění stížnosti

Fakt mě nebavilo čekat na jídlo 16 minut, zatímco vyšší čísla dostávala své objednávky. A to jen kvůli granderu, zarímco křidýlka a hranolky mi v boxíku stydla.
Říkáte si Fast food, ale pokud čekám, a to bez upozornění, na burger 16 minut, rychlé občerstvení nejste ani omylem.


Požadované řešení

Buďte příśtě rychlejší, nebo žádné příště nebude.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 08:51, před rokem

Dlouhé čekání na jídlo lze reklamovat, ale je třeba zvážit, jak k němu došlo. Pokud zákazník čeká dlouho, aniž by ho předem obsluha upozornila, a čekání je nepřiměřené složitosti objednávky, je možné požadovat slevu nebo od smlouvy odstoupit.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 15:31, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:37, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.