Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, včera tzn. v sobotu 23.9., jsem si chtěla nakoupit ve Vaší prodejně Brno, Starý Lískovec, Kurská. V dopoledních hodinách byla prodejna v hrozném stavu. Zelenina nepřebraná, akční květák úplně hnědý. Mléčné úplně vybrané. Ve vaně, kde bývá akční mléčné byla daná zelenina - neakční ředkvičky, kedlubny.. Akční piva, pití nebylo doplněno. Lednice s chlazeným pitím skoro prázdné. Nakoupit jsem neměla co, jela jsem ke konkurenci, kde je úroveň úplně jiná.
Nedoplněná, prázdná prodejna.
Asi je někde něco hodně špatně.
|
Tweet |
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Pokud by se jednalo o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu (https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx).
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Albert Česká republika, s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://u-nas.albert.cz/kontakt-prodejny.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.