Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#7049Prodej nekompletního výrobku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 25 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2015, před 10 lety

Jana Ječná Maiwaldová

Znění stížnosti

Prodejna Příbram - u výrobku odšťavovač-Press Revolution chybí v balení díl Q-Kolektor na suché zbytky. V přiloženém návodu jde o první díl, kterým začíná složení výrobku. Prodejna není schopná říci, zda je u tohoto provedení tento díl nezbytný k spolehlivé funkci přístroje v souladu se záručními podmínkami.


Produkt

Tefal Infiny Press Revolution ZC500H38. Fa FVT15/039/5/03104


Požadované řešení

Po Mautfieldu požaduji, aby zajistil, že výrobek, který jsem koupila, bude provozuschopný v souladu s podmínkami záruky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2015 16:49, před 10 lety

Dodání chybějícího dílu je oprávněn požadovat spotřebitel po prodejci na základě argumentu nesplněné jakosti při převzetí podle § 2161 občanského zákoníku ve spojení s § 2169 občanského zákoníku, který upravuje práva z vadného plnění. Jedná se tedy o reklamační řízení a pro prodávajícího jsou stanoveny lhůty vyplývající z § 19 zákona o ochraně spotřebitele: Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějícího dílu výrobku. Uplyne-li lhůta pro vyřízení reklamace, spotřebitel může odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. V této zákonné 6měsíční lhůtě od obdržení zboží, je na prodejci, aby spotřebiteli dokázal, že zboží expedoval v daném množství. Pokud tak neučiní a nedokáže spotřebiteli, že tak opravdu učinil, je jeho povinností dodat chybějící díl výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2015 16:29, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.