Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70499Zážitky z cesty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2023, před rokem

Pavel Vaněk

Znění stížnosti

Dnes jsem cestoval busem z Mostu do Prahy.Nejen že přijel do Mostu s víc jak půlhodinovým zpožděním, protože neznal cestu a musel se dvakrát vracet. Nicméně bych byl schopen pochopit že můžou nastat dopravní komplikace. Jenže trápení pokračovalo, řidič jel , jako kdyby byl pod vlivem,sněroval celou cestu od čáry k čáře, až nás zastavila policie a řidič byl podroben zkoušce. Aspoň že to bylo v pořádku.Jak může taková firma zamestnat člověka, který vůbec neumí řídit, bloudí cestou necestou a do Prahy jsme přijeli víc jak s hodinovým zpožděním, 3/4 lidí vystoupilo radši na Hradčanské, než by jeli až na Florenc.Zřejmě zvítězila kvantita nad kvalitou přepravy, hlavně že lidi jezdí. Autobus umouňený, špinavý, z filtru klimatizace na stropě by se dala špína krájet. Příští cestu si hodně rozmyslím


Produkt

Neprofesionální přístup firmy a zaměstnance - řidiče


Požadované řešení

Požadované řešení není v silách žádného cestujícího, tímto si firma akorát akorát kazí jméno a přijde o zákazníky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 10:26, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 15:46, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:28, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.