Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#7050Reklamace č.: RA15C15578

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2015, před 10 lety

Kamil Anderla

Znění stížnosti

Dne 4.3.2015 jsem zakoupil u společnosti Mironet.cz a.s. v Brně telefon značky Apple iPhone 6. 11.6.2015 jsem zjistil, že telefon v pravém dolním rohu při zmáčknutí cvaká, tak jsem se rozhodl ho reklamovat. Přece jenom je to tel. za cca 20 000,- Na pobočce mě ho převzali a odeslali do servisu. 16.6.2015 mně volal Reklamační a Servisní technik, že reklamaci neuznávají, a že mě oprava bude stát 9950,- důvod = mechanická závada ....

Nezlobte se, ale s tím nemohu souhlasit. Telefon, který stojí cca 20 000,- po třech měsících ( z toho deset dní byl u Vás na reklamaci se zaseknutou simkartou ) běžného používání ( telefonování, mailování, prohlížení internetu ) měl mechanickou vadu, mě přijde slušně řečeno divné. Celou dobu používání byl v obalu ( http://www.sunnysoft.cz/zbozi/176PBU-164/bugatti-bookcover-lausanne-pro-apple-iphone-6-4-7-cerna.html ) a rozhodně nesouhlasím s tvrzením, že jsem ho poškodil nošením v kapse jak mě bylo řečeno. Telefon nemá žádné škrábance ani jiné oděrky a nikde nevykazuje mechanické poškození.

s pozdravem

Kamil Anderla


Produkt

Mobilní telefon Apple iPhone 6 - 64GB SN: 359226064816497


Požadované řešení

oprava


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2015 15:50, před 10 lety

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením soudního sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2015 13:57, před 10 lety

Dobrý den,
dle informací technika byl přístroj mechanicky poškozen - mírně ohnut v u tlačítek hlasitosti. Přikládám protokol autorizovaného servisu.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2015 14:19, před 10 lety

V odůvodnění reklamace nestačí pouze konstatovat mechanické poškození, prodávající by se měl povahou vady zabývat do té míry, aby vyloučil, že vada vznikla jeho zaviněním. Pokud toto neprokáže, platí zákonná domněnka, že zde vada byla již při převzetí kupujícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2015 11:46, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, žádáme ho o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.8.2015 10:23, před 9 lety


Kamil Anderla

Dobrý den,

hned po obdržení telefonu z reklamace, jsem ho odnesl do jiného autorizovaného servisu v Brně (ITS a.s. Brno).
Za cca 10 dní jsem si vyzvedl opravený (vyměněný) telefon.
Tímto bych celou věc uzavřel.
Mironet v poho, ale ten jejich servis (Český servis a.s.) ..... kdyby to aspoň poslali k posouzení na Apple, jako v tom druhým autorizovaným servisu.

děkuji

Kamil Anderla

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2015 15:23, před 9 lety

Dobrý den pane Anderlo.
Děkuji za informaci, budeme se jí zabývat ke zlepšení stavu servisu pro naše zákazníky.
S pozdravem a přáním krásného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.8.2015 15:36, před 9 lety


Kamil Anderla

Hodnocení: