Společnost


TICKET ART PRAHA, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:408
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70502Žádost o vrácení peněz za neodehrané představení We Will Rock You, jehož zrušení nebylo společností zveřejněno ani avizováno

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2023, před rokem

Zuzana Janů

Znění stížnosti

Vzhledem k informacím uvedeným na stránkách Sportovní haly Fortuna, že se představení nekoná, reaguji na tuto skutečnost a žádám o vrácení peněžních prostředků v plné výši.

Objednávka č.: ***
53x vstupenka 790,-/ks v celkové hodnotě 41 870 Kč



Představení bylo několikrát přesunuto, viz e-mail níže:
obj. č.: ***
Vážení diváci,

jelikož se situace spojená s Covid-19 stále nevyvíjí dle představ, a protože všichni diváci jsou důležití a produkce chce, aby si představení mohli užít v plné kráse, bez jakýchkoliv omezení, je nucena přesunout muzikál "WE WILL ROCK YOU - slavnostní premiéra (Praha)" na nové datum.

Ze dne 17.4.2021 od 19 hod, přesouvá slavnostní premiéru na den 03.11.2023 19:00 (původní datum 18.4.2020)



Vstupenky zůstávají v platnosti a jsou platné na náhradní termín. Není nutná výměna.

Není nutné ani potvrzení přijetí tohoto e-mailu nebo účasti na představení.



Vstupné se nevrací, jelikož se představení neruší, ale je stanoven náhradní termín.

O skutečnosti, že je firma TICKET ART v insolvenci jsme nebyli emailem, ani žádným jiným dostupným prostředkem, informováni a z tohoto důvodu jsme nemohli přihlásit pohledávku v řádném termínu.


Produkt

Muzikál "WE WILL ROCK YOU - slavnostní premiéra (Praha) 3.11 2023 - termín přesunut ze dne 18.4.2020 a po té z 17.4.2021


Požadované řešení

Žádám o vrácení peněz za vstupné v plné výši na účet ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 10:31, před rokem

Za „běžných“ okolností by měl spotřebitel právo na vrácení peněz, neboť si u společnosti objednal službu, která mu nebyla poskytnuta. Ze strany poskytovatele by se jinak jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť k zadržování částky nemá právní nárok.

Společnost 30. 6. 2021 na svých stránkách (https://vstupenky.ticket-art.cz/) oznámila, že na sebe vyhlásila tzv. mimořádné moratorium, upravené v § 127a insolvenčního zákona. V případě vyhlášení mimořádného moratoria je společnost částečně chráněná proti svým věřitelům, ale dále může provozovat svoji podnikatelskou činnost.

Nicméně dne 23. 9. 2021 se situace změnila a usnesením Městského soudu v Praze byl vyhlášen konkurs. Po vyhlášení konkursu měli spotřebitelé stanovenou lhůtu na přihlášení svých pohledávek k insolvenčnímu soudu. V tomto případě lhůta pro podání přihlášek do insolvenčního řízení uběhla 23. 11. 2021 (z veřejně dostupných zdrojů: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=C8279A750B543FADE05333F21FAC264F) a k pozdním podáním se nepřihlíží.

Insolvenční rejstřík je veřejně přístupný pro každého. Dlužníka jakožto právnickou osoby pak lze dohledat podle názvu firmy, popřípadě jejich identifikačního čísla (IČO). Soud, správce ani sám dlužník nemá povinnost informovat své věřitele. V insolvenci se veškerá rozhodnutí a výzvy zveřejňují pouze elektronicky.

Jestliže spotřebitel neuplatnil svou pohledávku včas, možnost získání peněz zpět je minimální.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 15:47, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:35, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.