Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Hezký den
Prosím o prověření mé škodní události č. ***. S vyjádřením pojišťovny o určení tržní hodnoty mých automobilů nesouhlasím , protože ceny jsou podhodnoceny.
Zaslala jsem několik přibližně podobných inzerátů, aby se cena dala trošku líp určit, ale pojišťovna mi vše zamítla......
Nemohu s takovýmto rozhodnutím pojišťovny v žádném případě souhlasit a budu se bránit a domáhat svého práva dál.
Děkuji Nosálová Jitka
Prošetření mé škodní události, stanovení správných tržních hodnot a správné posouzení a vyplacení odškodného.
|
Tweet |
Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.
Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.
Vážená paní Nosálová,
provedenou kontrolou jsem zjistili, že Vám vyřizující pracovník útvaru likvidace pojistných událostí zaslal dne 27. 9. 2023 na Váš e-mail objasnění k postupu řešení události.
Jestliže nadále s tímto stanoviskem nesouhlasíte, můžete se obrátit přímo na náš útvar prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám následně bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.
Děkujeme za pochopení
Stížnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.