Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#70520Nesouhlas s řešením škodní události

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2023, před rokem

Jitka Nosálová

Znění stížnosti

Hezký den

Prosím o prověření mé škodní události č. ***. S vyjádřením pojišťovny o určení tržní hodnoty mých automobilů nesouhlasím , protože ceny jsou podhodnoceny.
Zaslala jsem několik přibližně podobných inzerátů, aby se cena dala trošku líp určit, ale pojišťovna mi vše zamítla......
Nemohu s takovýmto rozhodnutím pojišťovny v žádném případě souhlasit a budu se bránit a domáhat svého práva dál.

Děkuji Nosálová Jitka


Požadované řešení

Prošetření mé škodní události, stanovení správných tržních hodnot a správné posouzení a vyplacení odškodného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 12:08, před rokem

Jestliže pojištěný není spokojen s řešením své pojistné události, měl by se primárně se stížností obrátit přímo na svoji pojišťovnu. Ve stížnosti adresované pojišťovně je vhodné sdělit svůj nesouhlas se způsobem vyřízení pojistné události a případně požádat o nové šetření této události.

Subjekty věcně příslušnými k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z tohoto pojištění jsou Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, www.coi.cz, a Kancelář ombudsmana České asociace pojišťoven z.ú., Elišky Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, www.ombudsmancap.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.10.2023 14:05, před rokem

Vážená paní Nosálová,

provedenou kontrolou jsem zjistili, že Vám vyřizující pracovník útvaru likvidace pojistných událostí zaslal dne 27. 9. 2023 na Váš e-mail objasnění k postupu řešení události.

Jestliže nadále s tímto stanoviskem nesouhlasíte, můžete se obrátit přímo na náš útvar prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@generaliceska.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Generali Česká pojišťovna a.s., Stižnosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám následně bude v co nejkratším možném termínu zaslána odpověď na Vaše kontaktní údaje.

Děkujeme za pochopení

Stížnosti
Generali Česká pojišťovna a.s.


Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.11.2023 19:28, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2023 11:52, před rokem

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.