Společnost


Transdev Slezsko a.s.

Počet nahlášených stížností:26
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70525Stížnost na řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2023, před rokem

Petr Paulus

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 25.9. 2023 v 15:45 jsem byl neprávem vyhozen z autobusu č. 281 24-1107, z nesmyslného důvodu. Chtěl jsem jet z ze zastávky Muglinovská na zastávku Hlučín, U Kuchaře, jenomže hned po sdělení tohoto požadavku mi pan řidič oznámil cituji ,,za chvilku ti jede prázdná 56, nebudu se kvůli tobě honit´´, pán mi také začal okamžitě tykat a následně jsem byl donucen opustit autobus. Pan řidič se dle mého názoru nezachoval správně, protože je to jeho práce dovézt cestující na jejich požadovanou zastávku bez ohledu na čas.


Požadované řešení

Ať už se takové incidenty neopakují a napomenutí řidiče


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 12:48, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2023 15:53, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 11:59, před 12 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.