Počet nahlášených stížností: | 26 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, dne 25.9. 2023 v 15:45 jsem byl neprávem vyhozen z autobusu č. 281 24-1107, z nesmyslného důvodu. Chtěl jsem jet z ze zastávky Muglinovská na zastávku Hlučín, U Kuchaře, jenomže hned po sdělení tohoto požadavku mi pan řidič oznámil cituji ,,za chvilku ti jede prázdná 56, nebudu se kvůli tobě honit´´, pán mi také začal okamžitě tykat a následně jsem byl donucen opustit autobus. Pan řidič se dle mého názoru nezachoval správně, protože je to jeho práce dovézt cestující na jejich požadovanou zastávku bez ohledu na čas.
Ať už se takové incidenty neopakují a napomenutí řidiče
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Kontakt na společnost ČSAD Havířov a.s.:
- e-mail: info-havirov@kodis.cz,
- tel.: +420 555 440 347.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.