Společnost


EUROBIT - čerpací stanice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70527Podvody s objemem paliva

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2023, před rokem

Jan Procházka

Znění stížnosti

Myslím, že podvádějí s objemem benzínu. Jezdím na Shell, OMV, Tank Ono i jiné benzínky a všude mi plus mínus vychází množství načerpaného benzínu s ukazatelem v autě. NA Eurobit jsem přijel dvakrát a v obou případech jsem načerpal daleko více paliva, než bych měl. V prvním případě jsem dojížděl na rezervu, benzínu jsem měl cca 5 až 10 l - na benzince mi ale pistole vydala 42 l benzinu. Do mojí 40 l nádrže. Myslel jsem, že jsem udělal nějakou chybu ve výpočtu a svedl to na sebe. Ale ve druhém případě jsem na benzinku zkusil znovu přijet a měl jsem asi 15 l ve své 40 l nádrži. Natočil jsem plnou a na displeji se objevilo, že jsem odebral 35 l! Tedy jsem načerpal 35 l ... do své nádrže na 40 l, která je z 1/3 plná. Na každé jiné benzince mi litry sedí.


Produkt

Benzin natural 95


Požadované řešení

Mělo by dojít ke kontrole benzinky od inspekce. Nemám doklad o vydání, takže s náhradou nemohu počítat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2023 13:24, před rokem

Pokud má spotřebitel podezření na nesprávné postupy a nezákonné jednání podnikatele, může podat podnět na Českou obchodní inspekci (odkaz zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2023 12:16, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2024 12:57, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.