Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
minulý týden 9.6.2015 jsem dala svůj mobil Huawei P6 (zakoupený v září 2014) ve značkové prodejně ve Znojmě na reklamaci z důvodu, že nešel zapnout. Za pár dní jsem si mobil vyzvedla a bylo mi sděleno prodavačem, že v telefonu byl nainstalovaný novější software. Doma jsem ale zjistila, že v mobilu chybí plno základních funkcí, který můj telefon měl, když jsem si ho zakoupila. Různé vychytávky pro usnadnění, navíc již při zapínání chybí logo T-mobilu a na infolince T-mobilu mi bylo sděleno že mi servis nesmí nainstalovat software, který není přímo od T-mobilu. Na prodejně nejsou ochotni mi vyřídit novou reklamaci se slovy : ,,Prostě si na to zvykněte"
Mobil, který mě stál 8000,- se nyní obsahem podobá mobilu za 3000,-
Dnes 20.6.2015 jsem byla znovu na prodejně vysvětlit, že telefon je v úplně jiném stavu, kde chybí mnoho funkcí, ale akorát mi bylo řečeno, že to tak prostě je a že si mám na to zvyknout ! Při hledání na internetu jsem zjistila, že instalovaný software není vůbec nový, ale naopak, že je zastaralý.
Číslo reklamace : 152680, Typ telefonu : Huawei Ascend P6
Telefon chci přeinstalovat zpět na původní verzi softwaru, který tam byl, když jsem telefon zakoupila. Nebo aby mi byl nainstalovaný novější pravý software od výrobce Huawei.
|
Tweet |
Opravou věci se rozumí činnost, kterou se zejména odstraňují vady věci, následky jejího poškození nebo účinky jejího opotřebení.
Věc je vadná, jestliže při převzetí kupujícím
a) nemá vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se nehodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) neodpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
d) není v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) nevyhovuje požadavkům právních předpisů.
Pokud tedy software neodpovídá zakoupenému typu mobilního telefonu, jedná se o vadu.
Vykazuje-li zboží po opravě takto zjevné vady, nebyla reklamace vyřízena řádně a včas v rozporu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, což zakládá podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel má pak právo od smlouvy odstoupit.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.