Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dnes v 8 hodin ráno jsem nakoupila zboží a chtěla uplatnit kupóny z aplikace. Uplatnění slevy 5% pouze do dnešního dne a slevu na toaletní papír. Při platbě zjištěno že opět nefunguje aplikace a po opětovném spuštění se aplikace sama odhlásila a už nejde přihlásit. Toto se děje už poněkolikáté, pokud jsou kupóny nabízeny, měla by aplikace fungovat.
Funkční aplikace.
|
Tweet |
Z výše uvedeného vyplývá, že se nejspíše jedná o technickou chybu. Protože služba není poskytnuta ve kvalitě odpovídající účelu, je možné službu u prodejce reklamovat.
Podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se může spotřebitel obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Vážený zákazníku/Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme
si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává
Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle
800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické
centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.