Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.9.3023 jel syn ze školy z Pisku v cca 15.46 směr Podolí-Nemějice. Pan řidič jel tak strašně pomalu a ještě za jízdy telefonoval, že všem co prestupovali na Podolí ujel autobus. Kdo nám zaplatí zaplacenou cestu a cestu za běžím? A pro je po každé v autobuse jiná cena? Jednou 17kc podruhé 19kc pak i 22kc? Když má dítě 100kc je to problém a dítě je vyhozeno... Děkuji za vyřízení
Potrestat řidiče, a nemělo by se to opakovat. Peníze by měly vrátit všem co v danou dobu jely +úhradu za čas a benzín...
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
V případě jakékoliv platby ze strany cestujícího by cestující měl mít připravenou přiměřenou hotovost s ohledem na cenu zboží nebo služby. V opačném případě je možné, že platby bankovkami vysokých nominálních hodnot nebudou moci být přijaty z důvodu nedostatku drobných. Jednání zaměstnance, který odmítl prodat své zboží či poskytnout službu z důvodu platby vyšší bankovkou, nebo odmítl rozměnit, není nikterak ze zákona sankcionováno. Pokud se však jednalo o přiměřenou hotovost a poskytnutí služby bylo přesto odmítnuto, je vhodné tuto skutečnost oznámit společnosti.
Kontakty na uvedenou společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.busem.cz/kontakt.html
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.