Počet nahlášených stížností: | 130 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
CK Fischer uvádí u Hotelu White Gold v Turecku pokoj Economy room. Při kontaktování přes jejich chat a telefonicky kontakt mi bylo sděleno,že to znamená výhled do okolních hotelů a nemůže tak ovlivnit,zda bude výhled na moře. Na dotaz,zda nám zaručí aspoň balkon,tak nám bylo řečeno, že to je standard.Když jsme přijeli na místo, byli jsme v šoku. Tak krásný hotel a strčili nás do -1patro. Výhled do zdi, kde sjížděli kolem našeho okna popeláři, zaměstnanci, dodavatelé-balkon se tomu nedalo říct, jelikož tam bylo sice zábradlí,ale noha se tam nevešla na délku, nýbrž jen na šířku. Museli jsme si dokoupit za 10Eur/den normální pokoj,který nám vykomunikovala delegátka přes SMS.Nabídli nám absolutní opak a to do posledního patra a s krásným výhledem na ostatní hotely a dokonce jsme viděli i moře. Ihned jsme napsali email CK,která odpověděla přesně za 30dni,že se hold jedná o Economy room. Po pátrání na googlu jsme našli jinou CK,která vyloženě uvedla v nabídce,že je výhled do zídky dalšího hotelu.
CK Fischer, Turecko,hotel White Gold
Alespoň bychom očekávali návratnost částky za normální pokoj. Měli jsme se synem zkaženou dovolenou,protože nám nezbyly peníze na výlety.
|
Tweet |
Podle § 2537 odst. 2 musí zákazník vadu zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu vytkne pořadateli zájezdu. Vadou zájezdu se přitom rozumí situace, kdy některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu není poskytována v souladu se smlouvou.
Spotřebitel může podat písemnou reklamaci zájezdu s nárokem na slevu po návratu z dovolené. Právo na slevu se promlčí nejdříve za dva roky, ale reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po návratu. Na její vyřízení má cestovní kancelář 30 kalendářních dnů. Pokud reklamaci zamítne, můžete reklamaci rozporovat.
Obchodník je povinen přijmout reklamaci. V návaznosti na to je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
S reklamací je třeba kontaktovat přímo danou společnost, nejlépe telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
V tomto případě by mělo být možné podpůrně použít nezávaznou tabulku slev (odkaz zde: https://evropskyspotrebitel.cz/wp-content/uploads/2017/08/frankfurtska-tabulka.pdf), kde jsou uvedené orientační slevy v procentech podle vady, která se u zájezdu vyskytuje.
Jestliže bude reklamace zamítnuta prodávajícím nebo spotřebitel nesouhlasí s výší kompenzace, je vhodné se s prodávajícím nejprve dohodnout. V takovém případě doporučujeme prodávajícímu zaslat písemný nesouhlas se vyřízením reklamace ve formě doporučeného dopisu (tzv. na dodejku) a požádat ho o opětovné posouzení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.