Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
26.9.2023 Nám přišla faktura bez objednávky na 6390 Kč. Považuji za snahu vylákat peníze a doporučuji ostatním NEPLATIT.
Zveřejnění na portálu wwwregistr.cz
Předání ČOI.
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Spotřebitelem je dle § 419 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. V tomto případě se zjevně jedná o vztah dvou podnikatelů, resp. o tzv. firemního zákazníka. Stížnost tedy nebudeme publikovat, nicméně ponecháme prostor pro případnou komunikaci.
Dle dostupných informací (https://wwwregistr.cz/vop) smluvní vztah mezi subjekty, firmami a fyzickými osobami vzniká úhradou faktury. Po uhrazení zálohové faktury (jakožto výzvy k úhradě) je vytvořena společností DATA WEBMASTER s.r.o. na stránkách uvedených ve faktuře prezentace s automatickou prolongací. Prezentace by měla sloužit k dohledání firmy na stránkách společnosti a dále je možné, že dojde i ke zvýšení celkového dohledání firmy v rámci internetu. Zálohové faktury (výzvy k úhradě) se rozesílají na základě koupené databáze za účelem marketingové nabídky reklamy. V případě neuhrazení zálohové faktury (výzvy k úhradě) nemá poskytovatel marketingových služeb žádné právo částku vymáhat a nevznikají tím žádné povinnosti pro kontaktovaný subjekt.
Společnosti DATA WEBMASTER s.r.o. je možné zaslat námitku proti zpracování údajů, kterou může dotčená osoba vznést prostřednictvím e-mailu: info@wwwregistr.cz. V e-mailu je vhodné uvést konkrétní situaci, která dotčený subjekt vede k závěru, že by společnost neměla údaje zpracovávat. V případě zpracování údajů pro účely přímého marketingu je možné vznést námitku vždy bez dalšího zdůvodňování.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.