Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#70559Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2023, před rokem

Jaroslav Kopřiva

Znění stížnosti

Závada na mobilním telefonu Realme RMX3085 problém s wifi 2,4Ghz

1. rekamace neuznánavyjádření technika je vše v pořádku
2. reklamace uznána (stejná závada) vyřešeno výměnou zakladní desky telefonu
3. rekamace závada přetrvává (reklamace neuznána)


Požadované řešení

vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 08:32, před rokem

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:25, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2024 09:57, před 12 měsíci

Vážení,
Na základě zaslané výzvy byl prověřen průběh reklamací ve společnosti Electro World s.r.o.
Dle prověření při poslední uplatněné reklamaci dne 12.11.2023 spotřebitel 13.11.2023 požádal o ukončení reklamace. Výrobek byl na základě požadavku spotřebiteli předán s tím, že si spotřebitel sám dále zajistí jiné řešení.
Děkuji, Antonín Šíma
Manažer reklamačního oddělení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2024 15:28, před 12 měsíci

Děkujeme společnosti za vyjádření.

Jestliže bylo požádáno o ukončení reklamace den po jejím uplatnění, domníváme se, že nedošlo k porušení povinnosti prodávajícího vyřídit reklamaci řádně a včas. Prodávající má na vyřízení reklamace 30denní lhůtu, pokud v této lhůtě reklamaci nevyřídí, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Stejně tak může učinit při jejím zamítnutí, avšak v takovém případě je zpravidla potřeba rozporovat řádné vyřízení reklamace např. znaleckým posudkem.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl na vývoj stížnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.1.2024 15:32, před 12 měsíci


Jaroslav Kopřiva

Hodnocení:

Komentář: Mobilní telefon byl prodán a zakoupen nový z důvodu opakované nevyřešené závady.