Počet nahlášených stížností: | 49 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
26.9.2023 řidič č. *** nezastavil na zastávce Vratimov, Odboje - je to sice zastávka na znamení, ale na zastávce byli 2 chlapci, řidič jen zpomalil, ale nezastavil, i když jeden z chlapců na něj mával.
Takže přišli pozdě do školy, další spoj totiž z Vratimova do Frýdku už není, aby byli ve škole včas.
Ještě tento stejný řidič často vyjíždí dražší jízdenku s konečnou zastávkou Frýdek, Revoluční - přitom chlapec říká Frýdek, Sídliště a ještě je značně nepříjemný.
Zajistit zastavení na zastávce Vratimov, Odboje vždy, aby se děti nemusely obávat, že přijdou pozdě do školy.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře (zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu).
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si jízdenky kontrolovali co nejdříve po jejich zaplacení, nejlépe ihned. Pokud společnost prodala jinou jízdenku, než jakou požadoval spotřebitel, mohl by spotřebitel žádat dodání jízdenky v souladu s objednávkou a domáhat se vrácení finančních prostředků zaplacených navíc.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Více kontaktů na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.