Společnost


ČSAD Frýdek - Místek a.s.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70562Nezastavení na zástavce Odboje/ Vratimov - linka 352

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2023, před rokem

Lenka Frydryšková

Znění stížnosti

26.9.2023 řidič č. *** nezastavil na zastávce Vratimov, Odboje - je to sice zastávka na znamení, ale na zastávce byli 2 chlapci, řidič jen zpomalil, ale nezastavil, i když jeden z chlapců na něj mával.
Takže přišli pozdě do školy, další spoj totiž z Vratimova do Frýdku už není, aby byli ve škole včas.
Ještě tento stejný řidič často vyjíždí dražší jízdenku s konečnou zastávkou Frýdek, Revoluční - přitom chlapec říká Frýdek, Sídliště a ještě je značně nepříjemný.


Požadované řešení

Zajistit zastavení na zastávce Vratimov, Odboje vždy, aby se děti nemusely obávat, že přijdou pozdě do školy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 08:43, před rokem

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře (zde: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/odeslat-podnet-nahlasit-ztratu).

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si jízdenky kontrolovali co nejdříve po jejich zaplacení, nejlépe ihned. Pokud společnost prodala jinou jízdenku, než jakou požadoval spotřebitel, mohl by spotřebitel žádat dodání jízdenky v souladu s objednávkou a domáhat se vrácení finančních prostředků zaplacených navíc.

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Více kontaktů na společnost nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.3csad.cz/cz/autobusova-doprava/dopravni-infocentra-a-kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2023 14:27, před rokem

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2024 13:09, před 11 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.