Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70563Jednání a ochota,drzost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2023, před rokem

Hana Macková

Znění stížnosti

Mrzí mi jaký máte zaměstnance,protivný,drží, neochotný!!!jela sem s pejskem je stanatko,a od malička nesmí být v tazce kvůli špatnému dýchání! chápu že SOU nějaký pravidla,ale když slušně poprosite,tak snad se dá vyhovět,já sem cestující s ad ne,a ne na mně bude drzá, arogantní, protivná.pak se jich du zeptat jestli si mohu objednat jídlo a řeknou mi že ne!!Tak kde to sme,dyt to přeci není normální ne.Ja EM sní mluvila slušně příště ji chytnu za hubu a vyhodím ji já z vlaku.mneli byste si udělat pořádek u zaměstnanců


Produkt

Je to vlak (1050/1370)26.9.15:32


Požadované řešení

Todle už je priliz zakázat mi prodat pití jídlo,todle byste mneli co nejdříve řešit já sem si zaplatila cestu,a mnela bych mít stejný nárok jako všichni.budu si stěžovat ještě dál udělalo se mi zle díky nim jsem nemocná a musím pit a něco sníst a oni mi to zakazou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2023 08:44, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2023 20:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.