Společnost


Groupe SEB ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70573Klamavá reklama na Jednorázovou pevnou cenu opravy Tefal

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2023, před rokem

Tomáš Klinský

Znění stížnosti

Služba Jednorázová pevná cena opravy - Vaflovač a sendvičovač Tefal propaguje, že uvede výrobek do funkčního stavu za fixní cenu, bez překvapení, cenových nabídek. U našeho toastovače Tefal Snack Collection SW854D16/AMD se nám ulomilo madlo zavírací víko. Nyní tedy nejde bez spálení nebo použití ochraných prostředků toastovač zavřít, tedy výrobek neplní svou funkci. Po zakoupení a odvezení do autorizovaného servisu, nám bylo sděleno, že toto neuznávají a je nutné si nechat výrobek opravit za cca 1600,-. Oprava vyjde na 2/3 celkové ceny nového výrobku včetně 4 ploten. Oprava byla opakovaně odmítnuta a to i ze strany Tefalu přímo, kde nabídli vrácení peněz za certifikát. Prý se nejedná o funkční opravu - výrobek funguje (hřeje), to že potřebujete ochranné pomůcky k zavření asi považují za normální.

"Chcela by som vás informovať , že funkčná chyba je chybné výhrevné teleso, nefunkčný spínač alebo termostat. Nie zlomené držadlo na ktoré sa nevzťahuje podľa všeobecných podmienok balík jednorázovej ceny opravy."


Produkt

Jednorázová pevná cena opravy - Vaflovač a sendvičovač Tefal


Požadované řešení

Dodržení reklamy a veřejného příslibu na webovkách, že výrobek v rámci certifikátu opraví.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 14:08, před rokem

Dle dostupných informací nabízí společnost pro případ poruchy spotřebiče, na který se již nevztahuje záruka, opravu elektrospotřebiče s pevnou cenou bez ohledu na druh a rozsah poškození. Cena opravy je tak vypočtena dle kategorie spotřebiče a zahrnuje práci a díly potřebné pro opravu.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti (dostupných zde: https://www.tefal.cz/pravni_oznameni) platí následující:
"Abyste mohli využít služby jednorázové pevné ceny opravy, musí opravovaný spotřebič splňovat následující požadavky:

• musí se jednat o značkový spotřebič Tefal
• musí patřit do kategorie spotřebičů, pro kterou je na těchto stránkách nabízena služba jednorázové pevné ceny opravy
• musí být zakoupen před méně než 15 lety (maximální doba mezi datem nákupu uvedeným na faktuře a datem nákupu služby jednorázové opravy)
• musí být mimo záruku (zákonná nebo komerční záruka)
• musí obsahovat všechny díly potřebné pro jeho provoz
• objednávka a platba jednorázové pevné ceny opravy musí splňovat podmínky popsané v těchto Všeobecných podmínkách prodeje. Zákazník v rámci své objednávky obdrží poukaz na jeho e-mailovou adresu, který si vytiskne.

Pokud jsou splněny všechny výše uvedené podmínky a autorizovaný servis prohlásí, že spotřebič nelze opravit, zákazník si jej po upozornění na tuto situaci přijede vyzvednout. Zákazníkovi bude vrácena plná částka za jednorázovou pevnou cenu opravy."

Dále je zde uvedeno, že: "poukaz na opravu nelze nikdy použít k výměně ozdobných dílů, které nebrání provozu spotřebiče, ani k nákupu příslušenství a spotřebního materiálu. Tyto díly nebo příslušenství jsou v prodeji u autorizovaných servisů nebo na našich internetových stránkách."

Domníváme se, že by se služba "jednorázové pevné ceny opravy" na produkt měla vztahovat, jestliže by se jednalo u konkrétního toustovače o díl, který brání provozu spotřebiče.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.12.2023 13:50, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.