Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý deň,
Touto cestou by som chcel podať sťažnosť na služby a personál spoločnosti RegioJet.
Dňa 11.9.2023 som si zakúpil u Vás cestovné lístky pre troch cestujúcich na trase Praha – Košice / RJ 1003/, dňa 15.9.2023 necelých 10 hodín pred odjazdom ste mi zaslali email a sms s textom, že z technických dôvodov nebude radený náš vozeň, ale náhradný vozeň. Všetko by bolo v poriadku, až na skutočnosť, že ja som si pôvodne zakúpil lístky kde sme mali sedieť spolu ale vy ste nám dali náhradné sedadlá oddelene.
Vozeň, ktorý ste zaradili do súpravy vonkoncom nespĺňal štandardy, za ktoré sme si pôvodne zaplatili. Klimatizácia počas celej cesty nefungovala aj keď sa vlakvedúci 4x počas celej cesty snažil ju zapnúť, na oknách neboli žiadne závesy, takže sme sa cítili ako v pojazdnom skleníku. Počas celej cesty z Prahy do LM neboli ani jeden krát stewardi zbierať odpadky ktoré sa hromadili za sedadlami.
Čo sa týka personálu, stewardky na tomto spoji boli prijemné a nápomocné, čo sa nedá povedať o vlakvedúcom, ktorý nás verbálne osočoval vzhľadom na to, že sme si pri vystupovaní z vlaku ako civilizovaní ľudia po sebe zobrali vyhodiť odpadky avšak kôš na sklenený odpad sa nenachádzal vo vlaku, tak sme dve sklenené fľaše umiestnili do priestoru pre balenú vodu aby sa predišlo ich rozbitiu. Váš vlakvedúci nás upozornil že či si aj doma kladieme na zem odpadky, na čo sme sa mu snažili vysvetliť, že nemajú kôš na sklenený odpad a tak sme fľaše umiestnili na bezpečné miesto. Bol arogantný a nepríjemný, čo samozrejme nepokladám za profesionálne. Osočovať ľudí, za to, že v podstate robia prácu ktorá im neprináleží a ešte byť voči tomu osočovaní je absolútne nekorektné.
Na záver by som Vás chcel požiadať o prešetrenie vzniknutej nepríjemnej situácie a tiež Vás týmto žiadam o kompenzáciu vzhľadom na skutočnosť, že sme s Vašou spoločnosťou museli sedieť vo Vašom vagóne viac ako 6 hodín bez klimatizácie, bez závesov na oknách a v znečistenom vagóne.
Zaplatili sme si /aj keď v low cost triede/ za služby ktoré nám neboli poskytnuté a Vy za to nesiete plnú zodpovednosť. Ako prepravca máte plnú zodpovednosť za služby ktoré garantujete a v prípade ich nedodržania ste povinný ich tiež podľa zákona 514/2009 dodržiavať a preto Vás opätovne žiadam o nápravu a kompenzáciu v miere aká nám prináleží.
Vrátenie penazí
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci či stížnost je možné směřovat ke společnosti RegioJet a.s. i prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.