Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Zásilka mi měla být dodána před týdnem v pátek přímo na adresu společnosti, kde jsem aktuálně zaměstnán. Uvedl jsem veškerý kontakt, název společnosti i adresu. Ze zásilkovny došel mail, že do 24 hodin musím opravit adresu, ač je správná. Zásilku následně okamžitě vrátili bez upozornění odesílatele, trvalo to 4 dny. V pondělí 25.9. odesílatel poslal znovu, v jednu hodinu odpoledne. Je středa 27.9., zásilka opět nikde, na maily nereagují!
Nebylo by od věci zlepšit komunikaci se zákazníkem, zrychlit dodání (zejména, pokud se na webu holedbají dodáním do druhého dne)!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností odesílatel, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Odesílatel je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Kostko, v případě, že náš systém vyhodnotí adresu jako nepřesnou, měl by vám přijít e-mail s žádostí o její opravu. Ta je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Pokud opravu adresy neobdržíme, je zásilka automaticky vrácena zpět odesílateli. Co se týče vaší další zásilky, podle informací v trasování jsme ji obdrželi 25. 9. až poté, co proběhl svoz ostatních zásilek řidičem. Automaticky se tím prodloužila doba doručení o jeden den, proto jsme vám zásilku doručili až 27. 9., jako by byla podána den předtím, tedy 26. 9., kdy ji řidič svezl z podacího místa spolu s ostatními zásilkami. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k dodání zásilky spotřebiteli společností následující den (tj. 27. 9.) stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.