Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Minulý týden jsem byl na pobočce vybrat USD. Transakce neproběhla podle očekávání.
Dne 25.9 v 15.11 a 27.9 v 10.40 jsem volal na pobočku a chtěl si na toto stěžovat. Pan ředitel neměl čas a bylo mi řečeno, že mi zavolá zpět. Pan ředitel neměl čas ani na toto.
Přijde mi škoda, že transakce na pobočce neproběhla dle očekávání a přijde mi špatně, že není možné se za tři dny spojit s vedením pobočky.
Děkuji
S pozdravem
Jan Martínek
***
Nekomunikace
Projednat s ředitelem pobočky
|
Tweet |
Jakékoliv nedostatky při poskytování služeb či dalších činností společnosti Raiffeisenbank a.s. je možné reklamovat. Reklamaci je možné podat na kontaktech uvedených níže.
Více k reklamaci u společnosti Raiffeisenbank a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.rb.cz/o-nas/kontakty/reklamace.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 412 440 000 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.