Společnost


Raiffeisenbank a.s.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70589Komunikace s pobočkou Dejvická

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2023, před rokem

Jan Martinek

Znění stížnosti

Dobrý den,
Minulý týden jsem byl na pobočce vybrat USD. Transakce neproběhla podle očekávání.

Dne 25.9 v 15.11 a 27.9 v 10.40 jsem volal na pobočku a chtěl si na toto stěžovat. Pan ředitel neměl čas a bylo mi řečeno, že mi zavolá zpět. Pan ředitel neměl čas ani na toto.

Přijde mi škoda, že transakce na pobočce neproběhla dle očekávání a přijde mi špatně, že není možné se za tři dny spojit s vedením pobočky.

Děkuji

S pozdravem

Jan Martínek
***


Produkt

Nekomunikace


Požadované řešení

Projednat s ředitelem pobočky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 11:58, před rokem

Jakékoliv nedostatky při poskytování služeb či dalších činností společnosti Raiffeisenbank a.s. je možné reklamovat. Reklamaci je možné podat na kontaktech uvedených níže.

Více k reklamaci u společnosti Raiffeisenbank a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.rb.cz/o-nas/kontakty/reklamace.

Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

Pokud je klient nespokojen se službami naší banky, může vzniklou situaci s námi řešit prostřednictvím celé řady komunikačních kanálů. Jsme k dispozici na kterékoliv z našich více než 120 poboček, dále samozřejmě na e-mailové adrese info@rb.cz nebo reklamace@rb.cz, na bezplatné nonstop telefonní lince 412 440 000 a také na Twitteru či Facebooku. Reklamaci lze samozřejmě podat i skrze Českou poštu, a to na adresu Raiffeisenbank, a.s., Klientský servis, tř. Kosmonautů 1082/29, 779 00 Olomouc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.