Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70602Liknavý přístup posádky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 hodiny 31 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2023, před rokem

Stanislava Polívková

Znění stížnosti

Dne 20.09.2023 jsme s rodinou cestovali z Prahy do Rhodes Diagoras (QS1146).Přítomné stevardky trávily většinu letu ve svém služebním prostoru bez valného zájmu o cestující. Nebylo nám dodáno předobjednané jídlo ani po urgencích. Přednostně obsluhovala cestující letuška nemluvící česky. Po vzlétnutí letadla zůstalo cca hodinu nerozsvícené světlo.


Požadované řešení

Domluvit personálu, aby si plnil své služební povinnosti, popřípadě personál rovnou důsledněji vybírat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2023 18:01, před rokem

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Stížnost je možné zaslat společnosti Smartwings, a.s.:
- prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.smartwings.com/kontaktni-formular
- anebo ombudsmanovi: Mgr. Vojtěch Lažanský, Na Příkopě 1047/17, Praha 1, e-mail: ombudsman@smartwings.com.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se se stížností na Úřad pro civilní letectví České republiky. Všechny důležité informace k podání stížnosti nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.caa.cz/verejnost/odepreni-nastupu-zpozdeni-nebo-zruseni-letu/formular-stiznosti-cestujicich-v-letecke-doprave/.

Společnost Smartwings, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.