Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Téměř nikdy nejsou na obrazovce informace o programech, žádám vysvětlení na e. Mailové adrese :*** Děkuji, s pozdravem Lenka Ekrtová
Prosím o vysvětlení, proč, když už několik let využíváme vašich služeb, nemáme informace o programech, děkují
|
Tweet |
Zákazník může v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že uživatel může reklamaci uplatnit u poskytovatele
osobně, telefonicky, elektronicky nebo doporučeným dopisem, přičemž poskytovatel je povinen uživateli vydat písemné potvrzení o místu, čase, způsobu a předmětu reklamace.
Reklamaci může spotřebitel zaslat na adresu uvedenou v reklamačním řádu: Satelitní televize Skylink, PO BOX č. 4, 709 00 Ostrava 9, Česká republika.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.