Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70610Tramvaj odjela dříve

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2023, před rokem

Alexandra Jurisová

Znění stížnosti

Dnes ráno v 4.41 jsme dorazili na zastávku Vratislavice nad Nisou, Výhybna autobusem, kde jsme měli přestoupit do tramvaje číslo 11, tramvaj však již odjela. Není to poprvé. Snad mají tramvaje a autobusy na sebe čekat a ne si odjet jak se jim zlíbí. Autobusy jezdí na zastávky dřív, nečekají na správný čas odjezdu, tramvaje odjíždí bez cestujících, protože v řádě mají odjezd v tolik, tak pojedou v tolik.


Požadované řešení

Laskavě si promluvte s řidiči, ať na sebe čekají a autobusy ať jezdí jak mají m


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 08:19, před rokem

Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 09:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.