Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dnes ráno v 4.41 jsme dorazili na zastávku Vratislavice nad Nisou, Výhybna autobusem, kde jsme měli přestoupit do tramvaje číslo 11, tramvaj však již odjela. Není to poprvé. Snad mají tramvaje a autobusy na sebe čekat a ne si odjet jak se jim zlíbí. Autobusy jezdí na zastávky dřív, nečekají na správný čas odjezdu, tramvaje odjíždí bez cestujících, protože v řádě mají odjezd v tolik, tak pojedou v tolik.
Laskavě si promluvte s řidiči, ať na sebe čekají a autobusy ať jezdí jak mají m
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.