Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Cca před 14-ti dny jsem byl na nákupu v Tescu v Ústí nad Orlicí a bylo mi sděleno, že poukázky nelze přijmout. Dnes se to opakovalo a bohužel platnost poukázky je do 30.9.2023. Slečna u samoobslužných kas byla velice ochotná mi pomoci (zaslouží pochvalu za vzorné jednání). Provedli jsme telefonát na vaši zákaznickou linku a tak se to částečně podařilo, ale některé včetně zaslané slevy na částku 35kč - *** a 30kč - *** načíst nešlo. Údajně to nelze se synchronizovat, či něco v podobného. Už to trvá delší dobu, prosím o sjednání nápravy a informaci o řešení. Číslo moji Clubcard ***, email ***
Děkuji, Lžičař Oldřich
mám zadat řešení - ale to je SNAD NA VAŠÍ STRANĚ !!!!!!
|
Tweet |
Pokud spotřebitel chtěl uplatnit slevy, které společnost nabízí, a byly splněny veškeré podmínky pro jejich uplatnění, měly by být slevové kupóny řádně přijaty a slevy započítány. V opačném případě doporučujeme spotřebiteli uplatnit reklamaci a žádat o nápravu vzniklé situace. Pokud by již nebylo možné kupóny využít, jelikož v mezidobí uplynula jejich platnost, mohl by spotřebitel žádat o prodloužení platnosti, jelikož kupóny nemohl využít z důvodu chyby na straně společnosti.
Vzniklou situaci je vhodné řešit ihned na prodejně. Společnost je případně možné kontaktovat také některým ze způsobů uvedených zde: https://itesco.cz/kontakty/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.