Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
Na vinted prodávám a nakupují hodně. Několikrát mi byla věc smazána po dlouhém psaní jsem vždy byla odmítnuta automatickými odpověďmi. Psala na několik zpráv a po měsíci vždy došlo k tomu že se mi omluvili a účet obnovili. Teď se mi to stalo již po čtvrté. Prodávala jsem Gucci boty s datacodem, krabice, dustbag, taška, vše detailně nafoceno s fakturou všechny znaky pravosti dle pravidel vinted. Počítač vyhodnotil jako padělek a po stížnosti než jsem se dopsala paní tak mi bylo zděleno že je to poslední stanovisko. A nadále posílají automatické odpověďi. Zajistila jsem si potvrzení Gucci o pravosti předmětu. Při napsání datacode do googlu vám to boty najde. Paní jsem psala i poslala že vždy se mi omluvili a účet odblokovali tak proč počítali 4 přestupky na to mi odpovězeno nebylo. Chovají se velmi arogantně a neodpovídají na otázky vše odpovídají automatickými odpověďmi. Což neřeší problém.
Guccissima Fur Trim High-Top Sneakers, datacode 270397
Odblokování účtu a omluva za pomluvu
|
Tweet |
Dle bodu 12.1 obchodních podmínek společnosti si Vinted s.r.o. vyhrazuje právo dle svého uvážení omezit používání stránek a stanovit podmínky takového omezení (tj. částečný či úplný zákaz používat stránky), uložit různé druhy sankcí (např. varování) či blokovat přístup uživatele na stránky, a to včetně zrušení jakéhokoliv uživatelského účtu, který byl na stránkách registrován, a zakázat uživateli opětovnou registraci na stránkách za účelem jejich používání.
Dále společnost ve svých obchodních podmínkách uvádí, že v případě, že společnost uplatní svá práva podle bodu 12 a dotčený uživatel nebude s rozhodnutím společnosti souhlasit, může se takový uživatel na společnost obrátit prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&allow_direct=1)
Nereaguje-li společnost na e-maily či kontaktní formuláře, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). Dopis bude adresován společnosti Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.