Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 29.9.2023 jsme koupili ve Zlíně-Malenovicích strouhanku, která měla v sobě malé černé brouky, někteří byli ještě živí! Datum exp. je 25.12.23 dodavatel UNITED BAKERIES a. s. Pekařská 1/598, 155 00 Praha 5, Česká Republika. Doufám ze se prověří kvalita prodávaného zboží, dekuji. Štefková
Strouhanka z pšeničného pečiva. 500g, cislo kódu je 8590421039618
Stáhnutí z prodeje dokud nebude zboží v pořádku. Nechci žádnou náhradu
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality a správného označování potravin.
Společnost Albert Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Stížnost proto uzavíráme.