Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balík jsem měla dostat. Dostat 27.9. 2:23 díky tomu že jsem nebyla doma jsem prosila o Změnu adresy že mi paní řekla půjde na danou adresu do pátku ty jsem teda poděkovala ,za tu dobu to kurýr dal do party shopu jsem volala tedy pro ověření paní mě ujistila teď vím že to bude v pátek předáno na tylovou takže jsem volala pátek kde je moje zásilka byla dále na party shopu ale že kurýr nemá možno dovézt do pátku takže jsem poprosila aby byli tak hodní a nechali mi tu zásilku Párcel shopů a nejezdili na tylovou paní nebo paní mi to (na zákaznické lince ze daji vědět depu) odsouhlasili zásilka abych ji mohla mít dnes tak se nestalo Depo nebylo schopné od 8 rána dát vědět kurýrovi o tom že má zásilku nechat na daném místě jela jsem teda z Brna pro tu zásilku na druhou stranu Ostravy abych si vyzvedla tam mi paní mi řekla že tam není má zasilka a že si ji pán odvezl takže jsem volala na zákaznickou linku a na zákaznické linka mě odkázala na kurýra kurýr mě odkázal na zákaznickou linku A pak jsem zase byla na zákaznickou linku a tam mi řekli že mám volat panu kurýrovi a domluvit se s ním jestli by byl tak hodný a dovezl mi balík na první místo určení(první ať si dojedu autem k místu kde ho nakládají a ze namam auto )tak pán řekl že rozhodně ano mezi druhou a třetí mi ho doveze vadí mi to že jsem trávila nejméně 2 hod. tím že jsem obvolávala dane linky a řešila to že Depo nebylo schopné vyřídit svému kurýrovi to že obědnavku na nechat na shopů
Depo neonformuje rodiče
Požaduju vysvětlení jak je možné že kurýr oničem nějakou kompenzaci za tydle potíže
|
Tweet |
Pokud zasílatel nepostupoval při doručování v souladu se zasilatelskou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Odesílatel by také mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením smluvní povinnosti ze strany zasilatele.
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti PPL CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.ppl.cz/kontaktni-formular.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.