Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
"98% zásilek doručíme do druhého dne." Toto vám zásilkovna moc ráda slíbí ale není to tak.
V mé lokalitě (Poříčí nad Sázavou) je využití služeb zásilkovny bohužel nutnost jinak bych už dávno raději využil méně amatérskou společnost.
Často objednávám zásilky z Německého Amazonu, dříve tyto zásilky vozilo UPS a nebyl snimi jediný problém.
Zásilkovna nedokáže dostat z Amazon.de objednávky adresu s háčky a čárky v čitelné podobě, vytvoří z toho směs znaků a poté Vás bombarduje maily ať to opravíte, dělám tedy práci za společnost které jsem zaplatil aby ji odvedla, pokud vyplním na Amazonu adresu bez diakritiky tak zásilkovny stupidní systém ji nedokáže rozpoznat a opět mě bombarduje.
Tento stav trvá již déle než půl roku a Zasilkovna si je toho plně vědoma, dle zákaznického servisu a přesto stím nic nedokázala nebo nechtěla udělat.
Bohužel problémy nastávají i u vnitrostátních zásilek, běžně čekám na zásilku týden. Zákaznický servis mi poté sdělí datum kdy to určitě přijde a následně to dorazí tak 3 dny poté, v nejlepším případě.
6 z 10 zásilek co přijímám ze zásilkovny je problémových, pozdě doručených.
Takřka nevyužívám Vašich služeb pro osobní účely, v zásilkách mi přichází díly a komponenty na které čekají moji klienti a Vaší pomalostí se prodlužuje jejich čekání které poté musím kompenzovat a omlouvat aniž by bylo způsobeno mojí vinnou a ztrácím tímto klienty kteří očekávali běžné dodací lhůty.
Zásilka, Z-BOX
Normální běžná rychlost dodání, taková jakou má ve stejné lokalitě Alza, pošta, ups, DPD. Nechci vzdušné zámky, či jakýkoliv nadstandard ale jen naprosté minimum z toho co hrdě na webu garantujete, bohužel nejste dlouhodobě schopni dodat ani to.
|
Tweet |
V tomto případě si nejsme jisti, zda se jedná o vztah spotřebitele s podnikatelem nebo o vztah dvou podnikatelů. S ohledem na fungování naší služby však budeme předpokládat, že se jedná o spotřebitelský vztah.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Novotný, mrzí nás, že na nás máte takový názor. Děláme maximum pro to, abychom každou zásilku doručili do druhého dne, nicméně tento termín negarantujeme. Má na totiž vliv mnoho okolností, které nemůžeme ovlivnit. Pokud například dostaneme zásilku do přepravy až po svozu zásilek řidičem, termín se automaticky posune o den. Pak do toho může vstoupit víkend či státní svátek, kdy nedoručujeme, sbíráme s kolegy síly na další pracovní dny. Pokud náš systém adresu vyhodnotí jako chybnou či nepřesnou, obdrží příjemce výzvu k opravě adresy, aby mohla být zásilka v pořádku doručena. Oprava adresy je řešená pomocí widgetu, kde stačí pin v mapě přesunout na správnou adresu, což je nejjednodušší způsob. Více informací najdete v tomto článku: https://www.zasilkovna.cz/blog/moznost-opravy-dorucovaci-adresy-prijemce. Budeme rádi, když nám dáte šanci dokázat, že naše služby stojí za to. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Zasilka nikdy nedorucena, podal jsem reklamaci par dni po stiznosti, nikdo se jeste neozval
Děkujeme spotřebiteli za informaci. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla spotřebitele informovat o vývoji jeho stížnosti.
Dobrý den, pane Novotný, kdy přesně jste vyplnil reklamační formulář (https://www.zasilkovna.cz/reklamace)? Kolegové by vám měli na reklamaci odpovědět nejpozději do 30 dnů. Omlouváme se, pokud tato lhůta již uplynula. V takovém případě váš prosíme o číslo reklamace, abychom to mohli prověřit. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele, aby poskytl společnosti potřebné údaje k prověření celé situace. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.