Společnost


OMV Česká republika, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#70637Paysafe neumožní dobití

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2023, před rokem

Jiri Gauner

Znění stížnosti

Už po několikáté mi bylo řečeno že to nejde dobít že jsou jen na nakem zaskoku a to samé mi řekla někdy minulý měsíc


Požadované řešení

Proškolení v České Třebové dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 13:04, před rokem

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.

Pokud společnost nabízí dobití Paysafecard, mělo by být dobití spotřebiteli také umožněno.

O vzniklé situaci je vhodné informovat společnost, což lze učinit jedním z následujících způsobů:
- poštou na adresu OMV Česká republika, s.r.o., Štětkova 1638/18, 140 00 Praha 4,
- telefonicky na čísle 261 392 111, nebo
- e-mailem na info.czech-republic@omv.com.

Společnost OMV Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna řešit stížnosti s nespokojenými zákazníky přes svůj centrální systém. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.