Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už po několikáté mi bylo řečeno že to nejde dobít že jsou jen na nakem zaskoku a to samé mi řekla někdy minulý měsíc
Proškolení v České Třebové dekuji
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností.
Pokud společnost nabízí dobití Paysafecard, mělo by být dobití spotřebiteli také umožněno.
O vzniklé situaci je vhodné informovat společnost, což lze učinit jedním z následujících způsobů:
- poštou na adresu OMV Česká republika, s.r.o., Štětkova 1638/18, 140 00 Praha 4,
- telefonicky na čísle 261 392 111, nebo
- e-mailem na info.czech-republic@omv.com.
Společnost OMV Česká republika, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů přes veřejný portál vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna řešit stížnosti s nespokojenými zákazníky přes svůj centrální systém. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.