Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Schránka Z-boxu otevřela špatnou schránku s cizím balíkem (několikrát), poté již nešlo správnou schránku najít.
Teď se jeví, že jsem si zásilku převzala, ale fyzicky nic nemám...
Objednala jsem si zboží z Polska, zaplatila a nic a bohužel automat ze Zasilkovny funguje pouze ve všední dny...
Výdej ze Z boxu
Dodání zaplacené zásilky č. ***, případně vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Fialová, v tomto případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis na číslo +420 216 216 516, kde jsou naši kolegové k dispozici každý pracovní den mezi 8. a 18. hodinou. Když řeknete "operátor", budete přepojena přímo na někoho z kolegů, který vám poradí, jak dál postupovat. Věříme, že se podaří vše dořešit k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Nakonec vše dopadlo dobře, sice má Zasilkovna velmi komplikovaný systém doručování, ale domluva/komunikace s operátorem proběhla skvěle. Zásilka převzata. Děkuji za čas, který jste věnovali mému případu a přeji, co nejvíce spokojených klientů s vyřešením stížností. S pozdravem Fialová Z