Společnost


Schlieger, s. r. o.

Počet nahlášených stížností:25
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#70643Chybí návod k obsluze a údržbě FVE

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
30.09.2023, před rokem

Jiří Prouza

Znění stížnosti

Schlieger dodal pouze návod ke dvěma instalovaným částem FVE t.j. návod k instalaci a provozu střídače, kde návod k obsluze střídače je cca 30 stránek a návod k baterii.
Přes moje opakované reklamace nedodal navod k obsluze a údržbě FVE jako celku, který namontoval.

Jak se obsluhuje zařízení jako celek? Jak se FVE funguje při ztrátě napětí v síti. Jak se zařízení udržuje a obsluhuje jako celek. Pro mně je to jako když si koupím auto a dostanu krátký návod k motoru a baterii, ale jak se obsluhuje a udržuje auto jako celek zcela chybí


Produkt

FVE Schlieger 9,9 kWp s baterií 10kW


Požadované řešení

Návod k obsluze a udržbě FVE Schlieger, která byla namontována včetně pokynů pro bezpečnost atd.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2023 14:22, před rokem

Podle § 9 odst. 1 a § 11 zákona o ochraně spotřebitele platí, že prodávající je povinen řádně informovat spotřebitele o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby, jakož i o riziku souvisejícím s poskytovanou službou. Je-li to potřebné s ohledem na povahu prodávaného výrobku nebo poskytované služby a způsob a dobu jejich užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v písemném návodu a aby byly srozumitelné. Prodávající musí zajistit, aby tyto informace, jsou-li poskytovány písemně, byly poskytnuty v českém jazyce.

Nesplněním této povinnosti se prodávající dopouští přestupku, za který může Česká obchodní inspekce udělit prodejci sankci. Podnět k prošetření lze podat zde https://www.coi.cz/podatelna/.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude adresován společnosti: Schlieger, s. r. o., U nákladového nádraží 3265/10, 13000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2023 09:07, před rokem

Hezký den, pane inženýre,

po prošetření Vašeho požadavku sdělujeme, že komplexní návod na celou FVE není. Návody k obsluze jsou pouze na jednotlivé montované části. Kolegyně, se kterou jste kvůli požadavku hovořil, jej aktivně řeší k Vaší spokojenosti. Děkujeme za trpělivost.

Váš Schlieger

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.11.2023 14:51, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.11.2023 16:05, před rokem


Jiří Prouza

No z hlediska firmy Schlieger náprava nenastala, ani když jsem jim poslal části návodů, které mi dali a ani tyto části neodpovídají dodané skutečnosti. Podal jsem dále stížnost na COI 19.10.2023, dodal jsem COI všechny doklady ke koupi i realizaci a čekám zda někdy dojde k nápravě nebo je vše v nejlepším pořádku a v souladu s platnými zákony.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2023 14:07, před rokem

Děkujeme spotřebiteli za informaci.

S ohledem na to, že spotřebitel kontaktoval Českou obchodní inspekci, přeřazujeme stížnost zpět na něj, aby mohl informovat o výsledném stanovisku ČOI.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2023 17:03, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2024 12:49, před 12 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.