Počet nahlášených stížností: | 151 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.5.2015 jsem objednal a zaplatil tablet v částce 1.990,- Kč. Potřeboval jsem ho vnukovi k narozeninám a vzhledem k velmi dobrým zkušenostem s internetovými obchody mne ani nenapadlo, že se jedná o záměrný podvod. Dodnes nemám 22.6. 2015 ani tablet ani peníze. Mezitím mi sprostě vynadala nějaká dáma z "berslevu" s tím, že tuto praxi provozuje už 25 let :). No rpoč ne. Máme svobodu a demokracii.
Vůbec mne nezajímá vaše reakce a peníze vám přeji. Jsem velmi těžce nemocný člověk a priority mám jinde. Pokud dojde zboží nebo mi vrátíte peníze, tak jak s vámi komunikuji ve své soukromé poště, budu rád. Pokud ne, nic se nestane a jsem, podle vás, jen neoprávněný stěžovatel
Přeji hezký den.
|
Tweet |
Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.
To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany mají povinnost vrátit si poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Pan Plachý si prostřednictvím našeho slevového portálu zakoupil slevový kupon na uvedené zboží, který byl v den uhrazení objednávky dne 18.5.2015 odeslán na email zákazníka uvedený v objednávce (od tohoto data lze kupon také stáhnout přímo na našem webu po přihlášení do účtu zákazníka) a plnění tak námi bylo řádně poskytnuto. Po telefonickém dotazu zákazníka jsme kupon zasílali znovu dne 16.6.2015. Podle informací od prodejce tohoto zboží nebyl kupon zatím zákazníkem řádně uplatněn dle pokynů na kuponu. Zákazník chtěl dne 17.6.2015 a 22.6.2015 odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu, jejímž předmětem je zakoupení slevového kuponu, to však umožňujeme zcela v mezích zákona pouze do 14 dnů od uhrazení objednávky, o čemž jsme zákazníka informovali v odpovědi na jeho emaily dne 17.6., resp. 22.6.2015.
Pokud byl spotřebiteli slevový kupon řádně dodán, je třeba předmětné zboží objednat přímo u prodejce na základě předložení tohoto kuponu. Slevový portál zde vystupuje pouze v roli zprostředkovatele a plnění je třeba požadovat po prodejci, který zboží nabízí. Spotřebitel by však měl být vydavatelem slevového kuponu dostatečně informován o způsobu, jakým je třeba jej uplatnit.
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.